Προσδιορίστε το σχήμα του σώματός σας και βρείτε τα κατάλληλα γυναικεία ρούχα

Προσδιορίστε το σχήμα του σώματός σας και βρείτε τα κατάλληλα γυναικεία ρούχα

Παρόλο που έδωσα μερικές βασικές οδηγίες για το πώς να ντυθείτε μετά τα 40, νιώθω ότι είναι ακόμη πιο σημαντικό να μάθετε για το σχήμα του σώματός σας για να βρείτε τα κατάλληλα γυναικεία ρούχα που αναδεικνύουν τη σιλουέτα σας. Πιστεύω ότι μπορείτε να αγνοήσετε ορισμένες από τις οδηγίες που αναφέρονται εκεί, αρκεί να γνωρίζετε τις δυνάμεις σας και το ντύσιμο ανάλογα με τον τύπο του σώματός σας.

Αυτό είναι το πρώτο σε μια σειρά άρθρων για το πώς να ντύσετε για το σχήμα του σώματός σας. Πρώτα απ ‘όλα πρέπει να προσδιορίσουμε ποιο είναι το σχήμα του σώματός σας.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε 5 βασικά γυναικεία σχήματα σώματος

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να ορίσετε το σχήμα του σώματός σας. Ο πιο βασικός τρόπος για να το κάνετε είναι να προσδιορίσετε εάν είστε κάποιο από τα παρακάτω:

  1. Κλεψύδρα
  2. Ανεστραμμένο τρίγωνο
  3. Αχλάδι (ονομάζεται επίσης τρίγωνο ή κουτάλι)
  4. Ορθογώνιο (ονομάζεται επίσης χάρακα ή μπανάνα)
  5. Μήλο (ονομάζεται επίσης κώνος ή τρίγωνο)

Μπορείτε να χωρίσετε αυτές τις κύριες κατηγορίες σε υποκατηγορίες για να προσαρμόσετε περαιτέρω το σχήμα του σώματός σας, αλλά ας το κρατήσουμε απλό προς το παρόν.

Πώς ανακαλύπτετε ποιο σχήμα σώματος έχετε;

Χαρακτηριστικά της κλεψύδρας:

  • Καλά καθορισμένη (στενή) μέση
  • Το ισχίο και η προτομή τείνουν να είναι σχεδόν τα ίδια και αρκετά μεγάλα

Το σχήμα σώματος του ανεστραμμένου τριγώνου:

  • Οι ώμοι είναι πλατύτεροι από το ισχίο
  • Η προτομή τείνει να είναι αναλογικά μεγάλη
  • Τα ισχία είναι μικρά

Τα χαρακτηριστικά του ορθογωνίου είναι:

  • Χωρίς καθορισμένη μέση
  • Τα ισχία τείνουν να έχουν παρόμοιο πλάτος με τους ώμους
  • Δεν έχετε πολλές καμπύλες
  • Η προτομή σας τείνει να είναι μικρή ή μέτρια

Σχήμα σώματος μήλου

  • Χωρίς καθορισμένη μέση
  • Το βάρος τείνει να σχηματίζεται στο στομάχι
  • Μέσο μέγεθος προτομής

Χαρακτηριστικά του αχλαδιού:

  • Τα ισχία είναι πλατύτερα από τον ώμο
  • Το λίπος τείνει να συσσωρεύεται στους γοφούς και τους γλουτούς

Εάν γνωρίζετε τις μετρήσεις της προτομής, της μέσης και των γοφών, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ηλεκτρονική αριθμομηχανή που θα σας δώσει μια γενική ιδέα.

Λάβετε υπόψη ότι είμαστε όλοι διαφορετικοί και τα 5 παραπάνω σχήματα είναι μόνο τα 5 βασικά σχήματα.

Για παράδειγμα, όταν άλλαξα το μέγεθος της προτομής με μόλις 1 cm, πήρα διαφορετικά αποτελέσματα Όλοι όμως κλίνουμε σε ένα από αυτά τα βασικά σχήματα και μόνο λίγοι από εμάς θα είναι ακριβώς ένα από αυτά.

Στην περίπτωσή μου, παραμένω ανάμεσα σε ένα αχλάδι και ένα ορθογώνιο. Τα ισχία μου είναι πλατύτερα από την προτομή μου και η μέση μου δεν είναι τόσο καθορισμένη. Αλλά αν προσθέσω 1 cm στην προτομή μου στην αριθμομηχανή παραπάνω, ορίζομαι ως ορθογώνιο, επειδή το μέγεθος της προτομής και του γοφού μου είναι αρκετά παρόμοιο.

Πώς να μετρήσετε τον εαυτό σας

Φυσικά, αν πρόκειται να υπολογίσετε το σχήμα του σώματός σας χρησιμοποιώντας την παραπάνω αριθμομηχανή, θα πρέπει να μετρήσετε τον εαυτό σας και να επιλέξετε τα κατάλληλα γυναικεία ρούχα.

Πώς το κάνετε με ακρίβεια;

  • Ώμοι – μετρήστε από την κορυφή ενός ώμου σε όλη τη διάρκεια
  • Προτομή – μετρήστε το πλήρες μέρος της προτομής σας. Βεβαιωθείτε ότι κρατάτε τη μεζούρα σφιχτή αλλά όχι τόσο τεντωμένη που σκουπίζετε την προτομή σας, ώστε να έχετε μια μικρότερη μέτρηση από την κανονική.
  • Μέση – μετρήστε γύρω από το μικρότερο μέρος της μέσης σας, συνήθως ακριβώς πάνω από το κουμπί της κοιλιάς σας.
  • Γοφοί – ξεκινήστε από το ένα ισχίο και τυλίξτε τη μεζούρα μέχρι το ευρύτερο μέρος.

Μπορεί να χρειαστείτε κάποιον για να σας βοηθήσει να λάβετε ακριβείς μετρήσεις.

Το σχήμα του σώματός σας μπορεί να αλλάξει

Όλα αυτά μπορεί κάλλιστα να αλλάξουν στο μέλλον, καθώς πολλές γυναίκες άνω των 40 έχουν εντελώς διαφορετικό σχήμα σώματος μόλις περάσουν στην εμμηνόπαυση, οπότε σε αυτήν την περίπτωση το στυλ των γυναικείων ρούχων που επιλέξατε ίσως πρέπει να αλλάξει επίσης.

Ίσως να βάζετε λίγο βάρος στη μέση σας, ώστε να καταλήξετε να μετακινηθείτε προς ένα σχήμα μήλου. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι πιθανό να διαπιστώσετε ότι θα μπορούσαν να βοηθήσουν οι οδηγίες για το αρχικό σχήμα του σώματός σας μαζί με τις οδηγίες για το σχήμα του μήλου.

Ελπίζω να έχετε μια πιο ξεκάθαρη ιδέα για τον τύπο του σώματος σας. Η εύρεση του σχήματος του σώματός σας μπορεί να είναι επαναστατική στον τρόπο που ντύνεστε. Μπορεί να είναι πολύ εύκολο να συγκρίνεις τον εαυτό σου με έναν φίλο ή διασημότητα.

Ωστόσο, ο καθορισμός του σχήματος του σώματός σας μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να ντύσετε για εσάς, χωρίς να προσπαθήσετε να μιμηθείτε κανέναν άλλο.

Μην ξεχνάτε το κάθετο σχήμα του σώματός σας

Τώρα που έχετε ανακαλύψει ποιοι από τους κύριους τύπους σωμάτων είστε, έχετε σκεφτεί τις άλλες αναλογίες σας.

Ο καθένας έχει επίσης έναν μοναδικό κάθετο τύπο σώματος. Αυτή είναι η αναλογία του μήκους των ποδιών σας, ή του κάτω μισού του σώματός σας, σε σύγκριση με τον κορμό σας. Η χρήση αυτών των μετρήσεων σε συνδυασμό με τον τύπο του σώματός σας θα σας βοηθήσει να βρείτε την πιο κολακευτική εμφάνιση για εσάς.

Αν θέλετε να ξεκινήσετε το στυλ σας τώρα, μπορείτε να κατεβάσετε τον οδηγό Εύρεση του στυλ σας. Αυτό θα σας οδηγήσει στο σωστό κομμάτι σε σύντομο χρονικό διάστημα!

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς να ντύσετε για τον συγκεκριμένο τύπο σώματος, μπορείτε επίσης να διαβάσετε το άρθρο μου για το πώς να ντυθείτε ανάλογα με τον τύπο σώματός σας.

Σας άρεσε αυτό το άρθρο σχετικά με τον τρόπο προσδιορισμού του σχήματος του σώματός σας για να βρείτε τα κατάλληλα γυναικεία ρούχα; Μοιραστείτε το ελεύθερα!

Share

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *